Annuleren is mogelijk

1. Je bestelling is nog niet verzonden.
Als je al wel hebt besteld, maar je product nog niet is verzonden, kun je je bestelling gewoon annuleren. Neem hiervoor contact op met de Klantenservice +31 (0) 416 245 000
Is de Klantenservice gesloten? Stuur dan een e-mail (klantenservice@hairone.nl) of neem contact op met de Klantenservice als ze weer open zijn.
Van maandag t/m vrijdag 08.00 - 17.30
Het kan voorkomen dat je 's avonds een bestelling wil annuleren, maar dat de Klantenservice gesloten is. Dan kan het gebeuren dat je bestelling toch wordt verzonden. In dit geval kun je de bestelling terug sturen let wel, de retourkosten incl verzendkosten zijn voor eigen rekening. Neem hiervoor wel eerst even contact op met onze Klantenservice.


2. Je hebt je bestelling al ontvangen.
Als je je bestelling al hebt ontvangen en je wil deze graag annuleren, dan valt dat onder het retourproces. Hier vind je alle informatie omtrent het retourneren van je bestelling.
Vanaf het moment dat we je bestelling hebben geannuleerd, staat je geld weer binnen 5 werkdagen op de bankrekening waarmee je hebt betaald. Dit kan wat dagen verschillen per bank en rondom het weekend. Bij de Creditcard duurt dit 10 werkdagen.

© 2020 Hair ONE | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel